اجرای طرح ساماندهی خودروهای حمل نخاله توسط خدمات شهری و اداره مدیریت پسماند شهر قدس

سرپرست معاونت خدمات شهری قدس خبر داد : جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر زارچ

اجرای طرح ساماندهی خودروهای حمل نخاله

سرپرست معاونت خدمات شهری قدس از اجرای طرح ساماندهی خودروهای حمل نخاله ساختمانی توسط اداره مدیریت پسماند شهرداری قدس خبر بخشید .
به نقل از کانال آگهی شیوه دانا به‌نقل از مقر خبری تحلیلی قدس خبر , حمید کاظمی صیاد قیم معاونت سرویس ها شهری قدس بابیان این مقاله اظهار کرد : انگیزه از اجرای این طرح نظارت بیشتر برکار خودروها و جلوگیری از تخلیه نخاله در مکانهای غیر مجاز در سطح شهر قدس می‌باشد .

او افزود : اداره رئیس پسماند شهرداری قدس در مرحله ابتدا اجرای این طرح برای ۲۰ دستگاه از اتومبیل آلات سنگین و نصفه سنگین جواز کار حمل نخاله های ساختمانی صادر کرد .

حمل نخاله ساختمانی حمل نخاله

قیم معاونت سرویس ها شهری شهرداری قدس در پایان یادآور شد : محل در حیث گرفته شده جهت تخلیه مجاز نخاله و پسماندهای ساختمانی گود شینگو بنا شده در هفت جوی – جنب کارخانه ماد آسفالت میباشد

خودروهای حمل نخاله ساختمانی در بروجرد ساماندهی شدند

بروجرد – رئیس اداره پسماند شهرداری بروجرد از اجرای طرح ساماندهی خودروهای حمل نخاله ساختمانی در‌این شهرستان خبر بخشید .
خودروهای حمل نخاله ساختمانی در بروجرد ساماندهی شدند
ˈ احمدرضا محمدیˈ روز چهارشنبه در اظهار کرد وگو با ایرنا افزود : این طرح به مراد ارزیابی بیشتر بر کار خودروها و پرهیز از تخلیه نخاله در مکانهای غیرمجاز انجام یافته شده‌است .

او بیشتر کرد : در این راه ۱۴۵ ماشین دارنده کدشناسایی شده که با اخذ جواز قادر است کار تخلیه نخاله های ساختمانی را در مکان تعیین شده انجام دهد .
محمدی افزود : محل دفن نخاله های ساختمانی و خاک در شمال بروجرد و منطقه گیجالی بروجرد جای‌دارد که هر اتومبیل حمل نخاله در بدو ورود بدین مقام بایستی از کیوسک بومی در اولِ محل قبض عبور و مرور دریافت نماید . استفاده از نخاله های ساختمانی در کفسازی شهری

حمل نخاله ساختمانی

محمدی تصریح کرد : هر خودرو حمل نخاله که کارت شناسایی از اداره نداشته باشد خلافکار شناخته شده و با آن برخورد رسمی صورت میگیرد .
او اظهار داشت : متاسفانه خودروهای غیر مجاز مبادرت به تخلیه نخاله در پیاده رو ها , مسیرهای روستاها و لبه تفرجگاهها می نمودند که برای رسیدگی بیشتر به‌این فرمان و تطهیر سطح شهر به خصوص کناره شهر از وجود نخاله های ساختمانی و کارخانجات , ستاد ساماندهی خاک و نخاله با رئیس اداره پسماند شهرداری بروجرد درست شده شده‌است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *