فنی کارا

سایت الف، درباره اشتغال زایی فنی کارا مطلبی منتشر کرد

سایت خبری تحلیلی الف درباره وب سایت فنی کارا که اشتغال زایی نموده و برای افراد فنی شغل ایجاد کرده است، مطلبی منتشر نموده که در ادامه آن را خواهیم دید:

کارآفرینی فوق العاده در فنی کارا؛ مغازه و تبلیغات شما تامین میشود!

هزینه های بالای داشتن یک مغازه، عاملی است که خیلی از افراد فنی را از داشتن یک کسب و کار ثابت محروم میکند. فنی کارا این مشکل را حل کرده است. مغازه و تبلیغات آن با ما و انجام کار با شما!

در زمینه خدمات در کشور ما سال های زیادی است که یک سری مشکلات هم برای مردم و هم برای افراد فنی کار وجود دارد، به طوری که بارها باعثبیکاری افرادی که از مهارت فنی برخوردارند، شده است. در ادامه این مطلب شما را با فرصتی استثنایی برای اشتغال آشنا خواهیم کرد. معرفی برخی از سایت های دولتی و آموزشی

فرصتی که از طریق سایت فنی کارا فراهم شده است تا هم دغدغه های افراد فنی کار و هم دغدغه های مردم در خصوص ارائه و دریافت خدمات فنی مرتفع شود.

فنی کارا؛ مقایسه و انتخاب نزدیک ترین فنی کار

دغدغه های افراد فنی کاربسیاری از اوقات پیش می آید که با توجه به هزینه های سرسام آور اجاره مغازه، افرادی که دارای حرفه و مهارت هستند و تمایل به انجام فعالیت های خدماتی و فنی دارند، امکان دایر کردن یک مغازه و تجهیز آن را ندارند. چرا که برای دایر کردن یک مغازه در ابتدا هزینه‌ های پول پیش مغازه و همچنین اجاره ماهیانه به شدت خودنمایی می کنند و پس از آن نیز نیاز به انجام هزینه برای تجهیز مغازه خواهد بود که در حداقل ترین حالت نیز این هزینه‌ها برای اکثر افراد فنی قابل تامین نیست. ضمن اینکه امور تبلیغاتی و اطلاع رسانی و جذب مشتری هزینه‌های زیاد و ریسک بالایی را برای افراد به همراه خواهد داشت.

تازه اگر افراد موفق به دایر کردن یک مغازه بشوند، اکثر اوقات خارج شدن از مغازه و مراجعه به محل مشتری اجتناب ناپذیر است. به عنوان مثال برای تعمیر یخچال و یا تعمیر ماشین لباسشویی و یا کلید سازی و…، در صورتی که مشتری از آنها خدمات فنی بخواهد و درخواست مراجعه حضوری نماید، باید مغازه خود را تعطیل کنند.

که در این صورت تمام هزینه ای که بابت دایر کردن مغازه پرداخت می کنند هدر می رود. یا باید شاگرد و نیروی انسانی دیگری را استخدام کنند که در این صورت با مسئله بیمه و قوانین کار و همچنین دستمزد و نظارت بر عملکرد آن فرد جدید نیز مواجه خواهند شد.

دغدغه های مردم برای پیدا کردن افراد فنی کارعواملی مانند مورد اعتماد بودن فنی کار، هزینه، میزان فاصله فنی کار با محل شما، کیفیت کار و… در انتخاب یک فرد فنی کار موثر هستند. این عوامل و شرایط خاصی که گاها برای افراد پیش می آید، باعث می شود که پیدا کردن فنی کار مطلوب، برای افراد سخت شود.

نیازمندی های فوری مانند کلید سازی!مشکلات فنی که نیازمند تعمیر فوری هستند، برای هر کسی و در هر زمانی ممکن است رخ دهند. اتفاقاتی مانند شکستن کلید در قفل، گم شدن سوئیچ خودرو از این قبیل مشکلات می باشند. که باعث نیازمندی فوری به کلیدسازی می شوند. شما در سایت فنی کارا به راحتی و با چند کلیک می توانید به لیست افراد فنی در زمینه کلید سازی شبانه روزی و سیار دسترسی پیدا کرده و نزدیک ترین فنی کار را انتخاب نمایید.

 

  • فنی کارا تلفیق تکنولوژی و نیازهای مردم را رقم زده است. داشتن یک مغازه اینترنتی برای فنی کار ها و امکان مقایسه و انتخاب نزدیک ترین فنی کار برای مردم در سایت فنی کارا فراهم می باشد.

کلید سازی سیار شبانه روزی

کارهای فنی بزرگ و نیاز به افراد مطمئناموری مانند ساختمان سازی از سری کارهای فنی بزرگ می باشند که پیدا کردن افراد مطمئن و با هزینه مناسب برای هر بخش این کار مهم بوده و از دغدغه های سازندگان ساختمان می باشند. داربست که در انواع داربست فلزی و نمایشگاهی وجود دارد، یکی از لوازم اجرایی ساختمان است و پیدا کردن یک اجاره دهنده داربست، که شرایط مطلوب را دارا باشد ممکن است سخت باشد. اما با مراجعه به سایت فنی کارا میتوانید لیستی از افرادی که در حوزه اجاره داربست فعالیت میکنند را مشاهده و مناسب ترین آنها را انتخاب کنید.

فنی کارا (www.fanikara.com)، تلفیق تکنولوژی و نیازهای افراد فنی و نیازهای مردم را رقم زده است. بدین صورت که هرشخصی با مهارت و دانش فنی لازم، فارغ از هرگونه دغدغه ایجاد کسب و کار مانند پرداخت اجاره و تبلیغات و… می تواند یک مغازه مجازی در سایت فنی کارا داشته و از این طریق با پذیرش کار های فنی مختلف، کسب درآمد کند. جلوگیری از وقوع خطرات برای ماشین

ضمن اینکه برای افراد عادی نیز زمانی که مشکلات فنی برای آنها ایجاد می شود، دغدغه ی پیدا کردن فنی کار مطلوب وجود نخواهد داشت. زیرا آنها می توانند با مراجعه به سایت فنی کارا، لیست نزدیک ترین فنی کار ها و رتبه بندی آن ها بر اساس کیفیت کار و رضایت سنجی، را مشاهده نموده و سپس اقدام به انتخاب و تماس با فنی کار مورد نظرشان نمایند.

خبر خوب اینکه به زودی فنی کارا در اپلیکیشن های موبایلی هم خدمات خودش را در اختیار مخاطبان و کاربران قرار خواهد داد.

دیدن متن خبر در سایت الف

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!