جلوگیری از گرفتگی چاه

خدمات فنی و لوله بازکنی در شهرک امید تهران را به متخصصین فنی کارا بسپارید

متاسفانه عادت نادرست بسیاری از شهروندان در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی این است که دستمال توالت و یا ذرات و مواد کوچک و زباله های کوچک و یا یکسری وسایل زناشویی چرا بعد از استفاده به درون چاه توالت می اندازند و این در حالیست که بر خلاف تصور این افراد از آنجایی که این مواد مایع نیستند ممکن است به تدریج جمع شده و باعث به وجود آمدن گرفتگی در لوله ها شوند.

و این در حالی است که استفاده از درپوش های حصیری چاپ و بوگیر های توالت تا حد زیادی از ورود مواد جامد غیر آب به درون مجاری عبور فاضلاب جلوگیری می کند و باعث می شود که با مشکل گرفتگی چاه مواجه نشوید و نیازی هم به لوله بازکنی شهرک امید نداشته باشید.

نشانه ها و راههای تشخیص پر شدن چاه فاضلاب ساختمان های شهرک امید

جلوگیری از گرفتگی چاه

پر شدن چاه فاضلاب و یا بالا آمدن سطح آب در درون چاه فاضلاب را می‌توان بر اساس یک سری نشانه ها تشخیص داد که از جمله آنها می‌توان به افزایش میزان بویی اشاره کرد که از درون چاه به مشام می رسد. چرا که بالا آمدن سطح آب و به تبع آن فاضلاب موجود در چاه ها باعث نزدیک شدن فضولات موجود در فاضلاب به سطح زمین شده و علاوه بر پخش شدن بیشتر بوی فاضلاب، موجودات و حشرات حوالیِ فاضلاب نیز به سطح زمین نزدیکتر می‌شوند.

همچنین در صورتی که حشرات موجود در فاضلاب از جمله سوسک ها را بیشتر و بیشتر در حوالی چاه مشاهده می کنید این احتمال وجود دارد که این مسئله به خاطر افزایش سطح مایعات و مواد موجود در جهان بوده و نشانه و علامت دیگری از پر شدن چاه باشد.

نقش بوگیر ها و درپوش های چاه در جلوگیری از نیاز به خدمات لوله بازکنی شهرک امید

در سوپرمارکت‌ها هایپر مارکتها و مغازه های فروش لوازم پلاستیکی می‌توانید به آسانی یکسری درپوش های پلاستیکی تهیه کنید که برخی از آنها که به صورت حصیری هستند برای کف شور های حمام و آشپزخانه به کار می روند و برخی دیگر از آنها که دارای یک یا دو درب فنری هستند برای توالت های ایرانی و برخی دیگر که به صورت حصیری ساخته می‌شوند اما اغلب جنسی فلزی دارند، برای سینک ظرفشویی به کار گرفته می شوند. نشت یابی لوله دروازه غار جنوب تهران شبانه روزی

در حقیقت این نوع بوگیر ها و درپوش ها کمک شایانی به جلوگیری از بروز چاه گرفتگی و نیاز به خدمات لوله بازکنی در سعادت آباد می کند و اصلی ترین کار آنها جلوگیری از ورود مواد جامد و مواد بزرگ غیر مایع به درون لوله ها می باشد. و این مسئله نقش بسیار مهمی داشته و علت مهمی برای بروز گرفتگی در سینک ظرفشویی و یا لوله‌های کف شور حمام و توالت می باشد.متخصص لوله بازکنی

  توالت فرنگی در دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی

لوله بازکنی مینایی شبانه روزی

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
مرکز تحقیقات آب و فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 2    میانگین: 2.5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *