نصب کنتور آب

نکاتی که در هنگام نصب کنتر آب باید به آن توجه کرد

نکات مهم نصب کنتور آب

نصب کنتور آب

کنتور آب یکی‌از وسایل میزان گیری ظریف هست که می بایست در هنگام نصب مواقعی که در فرمان فعالیت سوله ی خالق در کاتالوگ آن مندرج رعایت گردد . کنتور های مکانیکی خلاف استحکام ظاهری به جهت این که در ساختمان داخلی آن از چرخ دنده های ظرفیتی که همواره اندازه تضارب وتولرانس آن می بایست درتوان در صد سوله خالق باشد . در هنگام نصب و فعال‌ساز‌ی به دور از ضربات احتمالی که به آن اساسی می‌باشند قرار گیرد . بنبر عوارض بالا , شرکت ها خالق کنتور جهت مراقبت و حمل و نقل درست بر روی باکس بسته بندی کنتورها از نشانه , شکستنی به کارگیری می نمایند . کنتور می بایست در محل نصب به گونه ای قرار گیرد که از داخل شدن هر گونه ضربه به آن در امان باشد . عمده کنتور هایی که به کار منزل خالق مرجوع میشود در اثر نصب غلط هست . که ناشی از این قضیه هست که نصب به طور درست انجام نشده است . اکثرموارد از ضربات وارده و یا این که اثار مصالح ساختمانی میراث بر روی بعضا از کنتورها بیان‌کننده تایید این قضیه است که افتتاح و عدم اعتنا به آلرژی کنتور هست . در هنگام نصب کنتور تازه می بایست از ورود ذرات فرنگی به درون محیط کنتور ( مانند گل و لای , ذرات میراث از محل حدیده کردن لوله و غیره ) به درون کنتور خودداری و اعتنا کافی به فعالیت آید . به همین بهانه می بایست پیشین از نصب کنتور توسط آب منزه مسیر لوله شستشو داده شود که عبور آب منزه از پیدایش بعضا از فساد ها خودداری می نماید . در هنگام نصب محل کنتور در خط لوله میباستی به طوری باشد که از ورود هوا به درون کنتور جلوگیبری به فعالیت آید . در‌صورتی‌که که خودداری از ورود هوا به درون کنتور قابلیت و امکان پذیر نباشد هنگام نصب بایید با به کارگیری و مونتاژ شیر خودکار نخلیه هوا پیشین از کنتور نصب شود . بعداز نصب کنتور های جدید , هواگیری و مالامال نمودن خط لوله و کنتور به وسیله آب می بایست به آرامی و با جریان آرام شیر پذیرد . می بایست اعتنا شود تا بعد از نصب شیر آب یکباره گشوده نشود زیرا فشار بیشتراز حد آب موجب آن خواهد شد که به مکانیزم داخلی کنتور ضربه وارد شود .

لوله بازکنی نیروی دریایی -

موارد ایمنی که درهنگام نصب کنتور باید رعایت کنیم

نصب کنتور

باتوجه به خصوصیات آب و کانال متبوع ( از جمله حد اقل دبی عبوری , حد عمده فشار کاری , رنج در صد آب ( املاح ) , و ذرات آویزان و ماکزیمم مرتبه آب ) بخش بیشتر از اشتباهات کنتور مرتبط با عدمتوجه در هنگام نصب واقعه می افتد , بنابر این می بایست در مراقبت و افتتاح درست از کنتور در هنگام نصب و بعد از آن رعایت مسئله فوق انجام گیرد .

رعایت موردها ایمنی

پیشین از نصب کنتور می بایست از سلامت بودن پلمپ , وجود فقیلتر و عدم ذرات فرنگی در محل اتصال لوله های محل ورود و خروجی کنتور اطمینان حاصل شود . لوله بازکنی و تخلیه چاه در خیابان فلسطین

پیشنهاد می گردد پیشین از نصب میزان متعددی آب از لوله بیرون گردد , تا در‌صورتی‌که که ذرات گل ولای و فلزات ناشی از لوله کشی در محل نصب کنتور وجود داشته باشد از لوله ها بیرون گردد .

– محل نصب کنتور می بایست به شکلی تعیین شده باشد که اولا کنتور از یخ زدگی مصون ما‌نده ثانیا درتوان قابلیت و امکان از خالی شدن کنتور از آب خودداری به فعالیت آید . ثالثا تا حد ممکن بازدارنده از فشار های ضربه قوچ شود .

– کنتورهای سرعتی می بایست به طور افقی نصب گردد . به گونه ای که کاغذ کانتر روبه بالا قرار گرفته باشد .

– هر دسته انحراف کنتور از وضعیت افقی در هنگام نصب منجر کاهش اعتنا کاری این وسیله میزان گیری میشود . ( نصب کنتور های حجمی از این قاعده مستثنی هست . )

– به مراد خودداری از رجوع آب خروجی بخصوص ورود آب گرم , به درون کنتور , نصب شیر یکطرفه بعداز کنتور حتمی است .

بعد از نصب کنتور و به مراد تخلیه بی نقص هوای درون کنتور می بایست آب رابه تدریج گشوده نمود تا از کنتور به آرامی رد شود .

– در شکل رعایت نکات نقل شده در صدر میانگین قدمت موءثر کنتور حدود پنج سال هست به همین بهانه حتمی است بعد از دوره ذی‌ربط کنتور که در کاتالوگ مندرج مجددا ردوبدل گردد . رفع بوی بد چاه گوهردشت کرج

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *