باز کردن لوله با جوش شیرین در خانه

گاهی اوقات در محیط منزل خرابی هایی به وجود می آید و تعمیرات آنها را می توان در منزل با روش های خانگی آسان انجام داد. یکی از این مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب می باشد که اگر به خوبی رفع نشود با فاصله زمانی کوتاه ممکن است دوباره در لوله ها رخ بدهد. باز کردن لوله با جوش شیرین، معمولاً روشی است که در این مواقع طرفدار زیادی دارد.
جوش شیرین به عنوان یک ماده اسیدی در هر خانه ای پیدا می شود و می‌ تواند مواد زائد درون لوله را در خود حل کند و یک راهکار نتیجه بخش برای شما می باشد.

باز کردن لوله با جوش شیرین و نکاتی که باید رعایت کنیم

فرقی نمی کند که شما می خواهید چه کاری انجام دهید، باید بدانید که ایمنی قبل از شروع هر کاری مسئله تعیین کننده‌ ای است و تا حد امکان از بروز مشکلات ثانویه جلوگیری می کند که لوله بازکنی با جوش شیرین و سرکه از آن مستثنا نیست و حتماً باید در هنگام انجام این کار به مواردی که در ادامه بیان می شود توجه داشته باشید.

  • قبل از باز کردن لوله با جوش شیرین تا حد امکان از هیچ ماده لوله‌ بازکنی استفاده نکنید.
  • در به کار بردن این روش یعنی باز کردن لوله با جوش شیرین به دلیل اینکه شما از مواد اسیدی استفاده می کنید مراقب باشید و بدانید که ترکیب بیش از حد این مواد با هم، باعث به وجود آمدن واکنش های شیمیایی می شود، بنابراین تا حد امکان از استفاده بیش از حد آنها خودداری کنید.
  • باز کردن لوله با جوش شیرین را به طور کلی تنها باید دو بار انجام دهید و اگر نتیجه قابل‌ قبولی حاصل نشد برای جلوگیری از مشکلاتی که در لوله فاضلاب تان ممکن است به وجود بیاید، سراغ این روش نرفته و بدون نگرانی از خدمات شبانه روزی سایت لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران همچون پیروزی، صادقیه، نازی آباد، باغ فیض، عباس آباد، جردن و لوله بازکنی در سعادت آباد تهران و دیگر مناطق استفاده کنید و همانظور که می بینید این خدمات در تمام مناطق تهران به شما عزیزان ارائه می گردد.

نحوه باز کردن لوله با جوش شیرین و نمک 

باز کردن لوله با جوش شیرین و مواد اسیدی دیگر نتیجه بهتری به شما می دهد و شما می توانید از آن برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی هم استفاده کنید.

  • برای شروع کار ابتدا چند ساعتی شیر آب را باز نکنید تا سینک و یا لوله خالی از آب باشد وسپس یک فنجان از هر دو ماده سرکه و جوش شیرین را ترکیب کرده و درون لوله بریزید.
  • برای اثر بخشی بیشتر این ترکیب مدتی صبر کنید و دقت کنید هر چقدر این زمان بیشتر باشد اثرگذاری محلول نیز بیشتر خواهد بود.
  • پس از گذشت زمان دلخواه برای پایان دادن به کار آب جوش را درون لوله بریزید.
  • در صورتی که با این روش ها موفق به رفع گرفتگی نشدید سایت برچسب لوله بازکنی با ارائه ارزانترین و سریع ترین خدمات به صورت شبانه روزی به شما کمک خواهد کرد.
  • در صورتی که ترکیب جوش شیرین با سرکه به شما نتیجه خوبی نداد، می توانید این ماده را با نمک ترکیب کنید. برای شروع یک فنجان جوش شیرین را در لوله ریخته و به آن نصف فنجان نمک اضافه کنید و سپس  صبر کنید تا واکنش مواد در لوله به خوبی انجام شود و سپس پس از گذشت حداقل یک شبانه روز، ۲ فنجان آب جوش را درون لوله بریزید.

باز کردن لوله با جوش شیرین چه مزیتی دارد؟

  • این ماده تقریباً در تمام خانه‌ ها یافت می‌شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.
  • این ماده خاصیت اسیدی زیادی دارد و در صورت ترکیب با سرکه یا نمک این خاصیت بیشتر می شود.
  • باز کردن لوله با جوش شیرین روشی ایمن و بی خطر است.
  • استفاده از جوش شیرین و سرکه علاوه بر اثر بخشی زیاد برای لوله فاضلاب، نسبت به محلول های شیمیایی لوله را کمتر دچار پوسیدگی می کند.

ماده اثر بخش جوش شیرین چیست؟

نام علمی جوش شیرین این اسید قوی بی کربنات سدیم است و می تواند در صورت استفاده، چربی ها و مواد زائد را در خود حل کند.
باز کردن لوله با جوش شیرین تنها به عنوان ماده لوله بازکن نیست، بلکه در مواردی مثل پختن نان و از بین بردن بوی بد محیط هایی مثل ماشین لباسشویی نیز کاربرد دارد.

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی با جوش شیرین همانند بازکردن لوله فاضلاب با جوش شیرین باید مقداری جوش شیرین را به همراه کمی سرکه داخل ماشین لباسشویی بریزید و بگذارید که به صورت خالی ماشین لباسشویی شما کار کند و بعد می بینید که محفظه آن بسیار تمیز شده و بوی نا مطبوع آن از بین رفته است.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *