چیزهایی که باید درباره بیده توالت فرنگی یا خودشور بدانیم!

با بیشتر شدن استفاده از توالت فرنگی در ایران اکثر مردم که مشکلات کمر، پا درد و یا دردهای مفصلی دارند از این وسیله کارآمد استفاده می کنند خودشور یا بیده توالت فرنگی برای رفع سختی شستشو بعد از استفاده از توالت اختراع شده است.

آشنایی با خودشور یا بیده توالت فرنگی

بیده توالت فرنگی وسیله ای کاربردی است که شستن فرد را پس از استفاده از توالت فرنگی آسان می کند. این وسیله در توالت فرنگی نصب شده و بدون دخالت دست و با فشار آب به فرد کمک به طهارت گرفتن میکند. به توالت های فرنگی که این سیستم را دارند توالت فرنگی بیده یا خودشور می گویند.

توالت فرنگی نسبت به توالت ایرانی بیشتر دچار گرفتگی می شود از همین رو سایت برچسب با معرفی بهترین لوله بازکن ها در سطح شهر تهران سعی در حل مشکلات شما در تمام ساعات شبانه روز و به صورت پیوسته در تمامی ایام سال دارد. کافیست منطقه موردنظر خود همانند لوله بازکنی در شریعتی را در گوگل سرچ نمایید و از خدمات این افراد استفاده کنید.

آموزش استفاده از توالت فرنگی خودشور

بیده در بعضی از توالت ها در حالت عادی جمع شده است و با باز شدن شیر سریع آب پاش آن به سمت جلو می‌ آید و پاشیدن آب را انجام می دهد و سپس به طور اتوماتیک جمع می شود. از این رو استفاده از بیده توالت فرنگی کار دشواری نمی باشد.

آشنایی با دسته بندی بیده توالت فرنگی

به طور کلی دو نوع خودشور یا بیده توالت فرنگی داریم:

  • خودشور برقی یا بیده اتوماتیک توالت فرنگی
  • بیده مکانیکی یا دستی

در هنگام استفاده از این نوع توالت ها که دارای خودشور یا بیده می باشد فرد با توجه به نیاز، خودش می تواند هر کدام را که مایل است انتخاب کند و یا در صورت گرفتگی هر یک از انواع توالت فرنگی می تواند مسئله را با لوله بازکن های حرفه ای در سایت برچسب در میان بگذارد و با مشاوره و یا کمک گرفتن از آنها در سریعترین زمان ممکن گرفتگی را رفع نماید.
اگر در یکی از خیابان های شرق تهران همچون مجیدیه سکونت دارید می توانید بر روی لینک لوله بازکنی مجیدیه کلیک کرده و از خدمات نزدیکترین تکنسین به منطقه مورد نظر خود استفاده نمایید.

بیده توالت فرنگی الکتریکی یا اتوماتیک

خودشور اتوماتیک مثل یک دسته در کنار توالت فرنگی نصب شده و با برق کار میکند. بیده به صورت اتوماتیک کارش را انجام می دهد و روی دسته آن چند کلید فرمان دهنده وجود دارد با زدن کلید واش آب ریزی میکند و در هنگام اتمام کار زدن کلید استپ متوقف می شود.

از طرفی امکانات بیشتری برای بیده توالت فرنگی پیشرفته وجود دارد مانند تنظیم جهت تنظیم میزان فشار آب و غیره که کار با این ابزار راحت بوده و شما نیاز ندارید پس از نصب آن از شیلنگ استفاده کنید.

بیده دستی یا همان مکانیکی

در خود شور مکانیکی به جای دسته فرمان دهنده یک شیر آب یا اهرم شیر در کنار توالت فرنگی نصب می شود و فرد هنگام استفاده با پیچاندن این اهرم فشار آب را تنظیم می کند. در نوع مکانیکی تنظیماتی که بر روی خودشور توالت فرنگی الکتریکی وجود دارد نمیشود دید.

هزینه بیده اتوماتیک از بیده مکانیکی گرانتر است و معمولا بعد از گذشت چند وقت اگر دچار گرفتگی توالت فرنگی بودید لوله بازکن های ماهر و کار بلد ما در سراسر تهران به شما در سریعترین زمان کمک خواهند کرد.

چند نکته مهم در مورد بیده توالت فرنگی

  • بیده را میشود در سنگ سرویس بهداشتی فاقد خودشور نصب کرد.
  • عده‌ای به خاطر اسلامی نبودن بیده از آن استفاده نمی‌کند اما شما می توانید برای استفاده به مرجع تقلید خود مراجعه کنید.
  • در نوع بیده الکتریکی سیستم خشک کن هم مشاهده می شود که پس از بسته شدن درب توالت فرنگی با ایجاد باد گرم کاسه را خشک می کند.
  • بیده توالت فرنگی اتومات می‌تواند خیلی راحت تر از مدل دستی آن باشد اما در صورت خرابی هزینه بیشتری دارد و توالت های دارای خودشور را توالت های لوکس هم می نامند.
  • قبل از نصب توالت فرنگی حتما مطمئن باشید که لوله آن با سیمان نگرفته باشد و اگر متوجه شدید که لوله توالت شما با سیمان گرفته ما به شما لوله بازکن های متخصص خود را در این زمینه معرفی می‌کنیم. کافیست به آدرس https://barchasb.net/مراجعه کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *