آموزش نحوه نصب هواکش توالت

سرویس بهداشتی از مکان هایی است که نیاز به تهویه هوا دارد، لذا نصب هواکش توالت یکی از الزاماتی است که باید به آن توجه کرد، مخصوصا امروزه که معماری منازل عوض شده و سرویس بهداشتی در فضای درون منزل قرار گرفته است.

با مطالعه این مطلب می توانید طریقه نصب فن توالت را آموزش ببینید. همچنین اگر می خواهید با نصب تمامی هواکش ها از جمله نصب هواکش سه فاز، نصب اگزاست فن و… به صورت کامل و جامع آشنا شوید، کافی است به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و مقاله آموزش رایگان نصب هواکش دستشویی را مطالعه کنید تا بتوانید تمامی مدل های هواکش را خودتان نصب کنید.

نصب هواکش توالت بر روی پنجره

اگر سرویس بهداشتی شما پنجره رو به بیرون داشت بهترین مکان برای نصب هواکش استفاده از همان پنجره است، در غیر این صورت معمولا برای نصب هواکش توالت لوله ای در نظر گرفته اند که باید هواکش را بر روی آن لوله بست.

البته برای نصب هواکش روی پنجره، بعد از انتخاب هواکش مناسب بهتر است کمی چسب آکواریوم و همچنین پشم شیشه هم تهیه کنید.

نصب هواکش توالت

سایت لوله بازکنی برچسب در کنار مقالات آموزشی خود می تواند به شما مخاطبانی که در تهران هستید به صورت شبانه روزی خدمات لوله بازکنی ارائه دهد.
شما با مراجعه به لوله بازکنی برچسب و جستجوی نام محل زندگی خود در این سایت می توانید به صورت خیلی ساده شماره تماس لوله بازکن متخصص نزدیک به خود را بیابید و فقط با یک تماس ساده ایشان را دعوت به کار نمایید.

سیم کشی برای نصب هواکش دستشویی

معمولا در منازل قدیمی هنگام نصب هواکش توالت بر روی پنجره باید به فکر سیم کشی هواکش باشیم، برای این کار کافی است از روشنایی سرویس استفاده کنیم و اصطلاحا از آن برق بگیریم.

برای برق گرفتن و سیم کشی برق هواکش از لامپ سرویس بهداشتی کافی است که از پشت پاتروم دو عدد سیم را تا پای پنجره ببریم. توجه کنید که محل اتصال سیم های هواکش به سیم های پاتروم را خوب با چسب برق عایق کاری کنید.

حال اگر فن توالت شما دارای دو سیم بود، کار شما برای نصب هواکش توالت ساده است و باید هر کدام از سیم های فن را به یک سیم برق متصل کنید ولی برای نصب هواکش سه سیم، دو حالت پیش می آید:

  • دو تا از سیم ها رنگ یکدیگر هستند؛ این فن ها دارای دو سیم فاز هستند به صورتی که در جهت عقربه های ساعت و برعکس آن می چرخند. برای پنصب هواکش توالت به این شکل باید تست کنید که با کدام سیم، فن به سمت خروج هوا می چرخد.
  • اگر سیم ها هم رنگ نبودند؛ معمولا سیم زرد که همان سیم اتصال به زمین است را باید هنگام سیم کشی رها بگذارید.
سیم کشی برای نصب هواکش توالت

در هنگام گرفتگی توالت، حتی اگر نصب هواکش توالت را هم انجام داده باشید،باز هم بوی بد فاضلاب ممکن است شما را آزرده کند.
بهترین راه حل برای در این مواقع این است که اگر در تهران هستید، از بهترین و ارزان ترین خدمات لوله بازکنی مثل خدمات لوله بازکنی شمال تهران استفاده کنید. لوله بازکن های برچسب همگی بدون سوء پیشینه بوده و از گواهی تایید صلاحیت برخوردارند.

حتما از فن هایی استفاده کنید که صدای کمتری تولید می کنند ولی در عین حال بازدهی بیشتری دارند. توجه داشته باشید که فن های فلزی برای سرویس بهداشتی خانگی زیبا نمی باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *