طریقه کار کردن دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

بشر همیشه برای سهولت کار خود و سرعت بخشیدن به آن، دست در به وجود آوردن فناوری هایی می زند که نتیجه بخشی کارهایش را افزایش دهد.
بنابراین برای کار لوله بازکنی، دست به اختراع وسیله ای به نام دستگاه لوله بازکنی ارابه ای زده که در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت گرفتگی ها را رفع می کند.

در دستگاه لوله بازکنی ارابه ای از چه فنری استفاده می شود؟

قبل از آشنایی و آموزش دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ ای بهتر است بدانید این دستگاه به دلیل داشتن سیستم نوین و الکترو فنرهای چاه بازکن که توانایی دارند از هر مسیری به سادگی رد شوند، امروزه کاربردهای بسیار زیادی دارد.
به دلیل کاربردهای گوناگون این وسیله، فنرهای آن در اندازه ها و متراژهای گوناگونی طراحی شده و برای روشن شدن نیز، نیاز به روشن بودن الکتروموتور دارد.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ ای چیست؟

این وسیله از اجزای مختلفی تشکیل شده و فنر آن از طریق موتور حرکت می کند و در اطراف آن کلید هایی دارد که باعث تغییر حرکت اثر بخش بیشتر این وسیله می‌شوند، هنگام کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای باید راست یا چپ گرد بودن کلیدها را بشناسید . در صورتی که اطلاعات شما به قدری کافی نیست که به تنهایی با استفاده از این دستگاه گرفتگی لوله را برطرف کنید حتماً با لوله بازکن های سایت برچسب در میان بگذارید.

تمامی افراد لوله بازکن سایت برچسب آماده اعزام به نقاط مختلف تهران بوده از این رو شما عزیزان با تماس به لوله بازکنی غرب تهران، شرق، شمال و جنوب می توانید بدون هیچگونه ترس و اضطراب از نحوه کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای کار خود را به این افراد بسپارید.

آشنایی با نحوه کارکرد دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

برای کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای ابتدا فنر دوار را وارد لوله کنید و سپس با فشردن اهرم حرکت فنر را آغاز کنید و در محل‌هایی که گرفتگی بیشتر است، فشار بیشتری وارد کنید، سپس خواهید دید که به سهولت و آسانی تمام گرفتگی ها رفع می شود. در صورتی که یک شلنگ را همزمان با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای وارد لوله کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

رعایت نکات ایمنی در به کارگیری دستگاه لوله بازکنی 

همیشه قبل از انجام هر کاری، ابتدا باید به مسائل ایمنی توجه کنید تا نتیجه بهتری گرفته و به خودتان آسیبی نرسانید.

  • در هنگام کار با دستگاه لوله بازکنی ارابه ای ممکن است، دست هایتان آسیب ببیند و بدین منظور از دستکش های چرم مقاوم استفاده کنید.
  • از دور پایین موتور استفاده کنید و ترجیحا فقط در جاهایی که گرفتگی وجود دارد فشار وارد کنید.
  • قبل از کار با این دستگاه حتما تجهیزات ایمنی آن را در کنار خود داشته باشید.
  • در صورت نتیجه نگرفتن می توانید برای رفع انواع گرفتگی ها از خدمات تضمینی لوله بازکن های برچسب در تمام مناطق تهران به عنوان مثال چاه بازکنی پونک، سعادت آباد، سید خندان، شهران و… استفاده کنید.

موارد استفاده از دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

بزرگترین فایده دستگاه لوله بازکنی ارابه ای کاربرد وسیع آن در رفع انواع و اقسام گرفتگی ها می باشد و می تواند انسداد لوله در حیاط آشپزخانه و هر جایی را رفع کند.

البته قبل از تهیه هر نوع دستگاه لوله بازکنی به یاد داشته باشید که حتما آموزش کار با دستگاه لوله بازکنی را یاد بگیرید و بعد با آن دستگاه مشغول به کار شوید، چرا که حتما هر کاری ریزه کاری های خودش را دارد و کار لوله بازکنی هم به گونه است که اگر خرابی در حین کار صورت پذیرد مثل شکستن لوله یا توالت فرنگی و… هزینه زیادی را متحمل فرد می کند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله بازکنی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *