مقایسه ی روش های تخلیه چاه و لوله بازکنی و انتخاب بهترین روش با توجه به موقعیت

لوله بازکنی و تخلیه چاه بصورت مکانیزه و ۱۰۰ % تضمینی توسط پمپ های کف کش طول زن , آب کش و لجن کش

لوله بازکنی

باز کردن انواع لوله های فاضلاب و تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران , بصورت شبانه روزی با پمپ تراکم هوا و فنر لوله بازکنی

_ لوله بازکنی و تخلیه چاه

– حفر چاه های جذبی و عمیق آب و فاضلاب و چاه های ارت رفع رطوبت در جماران شمال تهران فوری

_ لوله بازکنی و تخلیه چاه

– رفع نم و رطوبت و بوی نامطبوع سرویس های بهداشتی , لوله بازکنی و تخلیه چاه

– لوله بازکنی با فنر فولادی

_ لوله بازکنی و تخلیه چاه

– لوله کشی آب و فاضلاب تهران

_ لوله بازکنی و تخلیه چاه نشت یابی لوله بصورت مکانیزه خواجه عبدالله مرکز تهران

 تخلیه چاه و لوله بازکنی

روش های تخلیه چاه و لوله بازکنی

تیم : شستشو , نظافت , لکه گیری

روش های تخلیه چاه , تخلیه چاه

زمانی که چاه فاضلاب را از مواد مازاد تخلیه نمایند , تخلیه چاه صورت می‌گیرد

آیا این صحنه برایتان آشناست؟ در درحال حاضر شستن دستهایتان می باشید که می‌بینید کلیه میزان آبی‌رنگ که از شیر خارج آمده باطن روشویی در هم اکنون چرخش است و کف های صابون نیز دور خودشان می چرخند , انگار قصد ندارند محل را ترک کرده و از چاه روشویی به مقصد باقی بروند! درین زمان است که می بایست سریعا شیر آب را ببندید و با شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی تماس حاصل نمایید . بد نیست گذشته از مواجه با این مسائل داده ها بیشتری با روند لوله بازکنی کسب نمائید :

تخلیه چاه چیست؟

زمانی که چاه فاضلاب را از مواد اضافی تخلیه نمایند , این فرآیند صورت میگیرد .

مایع لوله باز کن

در اکثری از مواقع برای گرفتگی کم چاه از مایع لوله گشوده کن , پودری که بیشتر به اسم چنته پر اسم و رسم است , اسید و نظیر آن استفاده می شود . می بایست اعلام کرد احتمال دارد این مواد در کوتاه بازه زمانی بتواند خلل شمارا حل نماید , اما در حالتی‌که شی بزرگ و سفتی داخل لوله های آب و یا این که فاضلاب گیر کرده‌با‌شد , راه حل ای جز تخلیه و لوله بازکنی تخصصی نیست . درخصوص مواد لوله بازکنی بایستی زمان استفاده نکردن از آب درون لوله را با اعتنا به راهبرد هر کارخانه مدنظر قرار دهید .

تخلیه چاه و لوله بازکنی , نحوه باز کردن لوله

گرفتگی کم چاه از مایع لوله باز کن , پودری که بیشتر به اسم چنته معروف است , به کارگیری می شود

تلمبه برای لوله بازکنی

بخش اعظمی از اشخاص برای باز کردن لوله از تلمبه هم به کار گیری می نمایند . این روش نیز به دلیل مکشی که داراست میتواند مواد ریز را جا به جا کرده و رویه را برای عبور آب خروجی باز نماید . نکته ای که درباره ی استفاده از تلمبه دستی اهمیت دارااست این است که مرحله دایره ای تلمبه بایستی تمام تراز خروجی چاه را بپوشاند تا هوا از تحت آن بیرون نشود .

باز کردن لوله سینک آشپزخانه , دستگاه لوله بازکنی

تلمبه به دلیل مکشی که داراست میتواند مواد ریز را جا به جا کرده و رویکرد را برای عبور آب خروجی باز نماید

دستگاه لوله بازکنی

شرکت های تخصصی تخلیه چاه و لوله گشوده کنی این کار را با دستگاه های اختصاصی انجام می‌دهد , اما گذشته از این از فنر و دریل هم در‌این روند استفاده می‌شد . در این‌حالت فنر لوله باز کنی را به سر دریل وصل می کردند , اما به دلیل سرعت بالای دریل , برخورد فنر به اطراف خطر بسیاری داشت .

دستگاه لوله باز کنی دارنده موتور و فنر است . در شرایطی که برایتان جذاب است بدانید که چرا فنر در‌این فرایند نقش مهمی داراست می بایست بگوییم که انعطاف پذیر بودن آن تکان راحت تری را در لوله و شیرآلات ممکن به وجود می آورد . این دستگاه به برق شهری وصل می شود و فنر را در لوله گرفته شده قرار می دهند تا تخلیه را انجام دهد . بایستی بدانید که تا زمانی که راز فنر لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله نرسیده باشد , دستگاه لوله بازکنی روشن نمیشود .

تخلیه چاه , روش های باز کردن لوله

شرکت های تخصصی تخلیه چاه و لوله باز کنی این کار را با دستگاه های مخصوص انجام میدهد

لوله سینک آشپزخانه

بایستی بدانید دلایل مختلفی قادر است موجب گرفتگی چاه فاضلاب شود . موی و مواد پلاستیکی اعم از درب شامپو از بخش اعظم ترین دلایل آن می‌باشند . برای دوری از این مشکل حتما برای چاه سرویس بهداشتی و حمام منزل خویش از درپوش استفاده نمائید تا بازدارنده از ورود اشیای مازاد به فاضلاب شود . گهگاه هم بازسازی خانه و استفاده از گچ و سیمان در توالت موجب گرفتگی لوله ها می شود .

در آشپزخانه مواد غذایی مانده قادر است موجب گرفتگی شیرآلات و لوله ها شود . در شرایطی که زود متوجه این داستان گردید , باز کردن لوله های پایین سینک آشپزخانه و خالی کردن مواد زاید داخل آن می‌تواند از مخاطرات آینده دوری نماید .

استفاده از دستگاه لوله بازکنی و فنر شایسته ترین روش برای از در میان بردن و جدا کردن مواد زاید درون لوله های فاضلاب است . ولی می بایست این نکته را نیز بدانید که نفر دارنده نوک تیز است و پس از استفاده از آن احتمال دارد کاسه توالت را مبتلا خط و خش نماید .

 تخلیه چاه و لوله بازکنی لوله بازکنی کن

نحوه باز کردن لوله , روش های تخلیه چاه

باز کردن لوله های پایین سینک آشپزخانه و خالی کردن مواد زاید داخل آن از خطرها آینده خودداری می نماید

اسید لوله باز کن

این نکته را در حیث داشته باشید که به کارگیری از اسید لوله گشوده کن برای مفتوح کردن لوله چاه , به دلیل توان بالایی که در میل کردن شی ءها داراست , احتمالا مواد زاید گیر کرده باطن لوله و شیرآلات را از در بین ببرید , البته میتواند منجر از فی مابین رفتن و خورده شدن لوله های هم بشود . صد رد صد جراحت جدی اسید برای تن و پوست هم بر شما پوشیده نیست .

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
شتر گلو

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *