آموزش کامل و مفید تعمیرات تخصصی کولر های گازی و کولر های آبی

تعمیرات تخصصی به معنای شناخت کامل با قطعات کالا و احاطه بر عیب یابی درست میباشد . بر همگان واضح است که تعمیرات هر محصول از جمله کولرگازی هنگامی به صدق پیش خواهد رفت که , با تشخیص صحیح روند تعمیرات را آغاز کرده باشیم .

تعمیرات تخصصی کولرگازی

تعمیرات تخصصی به معنای شناخت کامل با قطعات کالا و احاطه بر عیب یابی درست میباشد . بر همگان واضح است که تعمیرات هر محصول از جمله کولرگازی هنگامی به صدق پیش خواهد رفت که , با تشخیص صحیح روند تعمیرات را آغاز کرده باشیم .

به این ترتیب شیوه را به صحت طی کرده و در غایت با تعمیرات یا این که تعویض قطعات کولرگازی شاهد همت درست آن خوا هیم بود . بدین ترتیب گزینش مرکز مجاز تعمیرات کولرگازی گامی مهم در تعمیرات تخصصی کولرگازی هست .

سرویس کولرگازی

سرویس کولرگازی

کولرهای گازی نظیر هر دستگاه دیگری نیازمند سرویس های دوره ای میباشند . راس طاقت فرسا افزار جمهوری اسلامی ایران بعد از فروش کولرگازی سرویس ها بعد از فروش کولرگازی دربرگیرنده نصب کولرگازی و سرویس کولرگازی را به نیز وطنان گرامی ارائه می‌نماید . کارشناسان مربوطه جهت ارائه ی سرویس ها و خدمات بعداز فروش کولرگازی به محل متبوع مشتری اعزام می‌شوند . آموزش نحوه تنظیم کردن شناور کولر ابی و نصب ان

کارشناسان پیشنهاد می کنند خدمت کولرگازی به دست یک خدمت کار مجاز صورت پذیرد تا از پیدایش مشکلات احتمالی پیشگیری شود ; عدم دقت به خدمت به موقع کولرگازی و به تأخیر پرتاب کردن آن , افت تلاش قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت . به عکس , در شرایطی که سرویس و تعمیرات کولرگازی به موقع صورت بپذیرد , به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی , افزایش عمر اثر گذار این دستگاه را در ادامه خواهد داشت .

تعمیر و تعویض قطعات کولرگازی

گه گاه در هنگام تعمیرات کولرگازی تعمیرکار متوجه می شود که ایراد دستگاه مرتبط با یک قطعه ی یگانه است و ایراد این قطعه همت کل دستگاه را با اختلال مواجه ساخته است . لذا ابتدا مبادرت یه تعمیر قطعه ی متبوع میکند .

در حالتی‌که که بعداز بررسی جهت تعمیرات تعمیرکار کولرگازی متوجه شود که , قطعه کاملا از در میان رفته و قابلیت تعمیر آن نیست , مبادرت به تعویض قطعه ی متبوع خواهد نمود . تعویض قطعات کولرگازی بعد از مشاوره با صاحب و مالک دستگاه و هماهنگی های اضطراری با وی انجام خواهد شد .

قابل ذکر است نمایندگی تعمیرات کولرگازی , تنها و صرفا از قطعات اصل و اورجینال جهت تعویض قطعات کولرگازی منفعت خواهد موفقیت . ازین رو آرشیوی از قطعات اصل و اورجینال جهت تعمیرات کولرگازی درین راءس مهیا آمده است . براین اساس کارشناسان ذی‌ربط در صورت مشاهد ه ی خرابی قطعه قادر است آن را با مثال اورجینال تعویض کند .

آموزش تعمیرات کولر آبی

آموزش تعمیرات کولر آبی – کولر آبی در تهران

سرویس اصولی کولر آبی‌ و پیگیری آموزش تعمیرات کولر آبی منجر پیشگیری از فساد و نیاز به تعیرات کولر آبی می شود .

۱ . هنگام نصب کولر , محلی را تعیین فرمائید که ایجاد لرزش و صدا ننماید نظیر روي ستون ها و نزدیک دیوار ها

۲ . براي ذیل کولر از چهار شالوده اي به طول ۳۰ سانتیمتر استفاده فرمایید . و براي جلوگیري از فرو رفتن اساس ها در آسفالت و غیره از صفحه ها فلزي به اضلاع ۱۰در ۱۰ به کار گیری نمائید . نصب کولر آبی تهران

۳ . کولر را در اطراف لوله دودکش و هوا کش آشپزخانه و لوله چاه فاضلاب قرار ندهید .

۴ . به خواسته جلوگیري از لرزش در محل اتصال کولر به شبکه ها می بایست از برزنت استعمال شود .

سرویس کولرآبی

۵ . برای تعمیرات کولر آبی رنگ در تهران و جاهای دیگر در ابتداي فصل گرما می بایست به موارد ذیل دقت داشته باشیم :

دیواره هاي کولر را جدا فرمائید و در صورت نیاز پوشال ها را تعویض فرمائید . ( معولا هر دو سال یک توشه ) درضمن پوشال ها می بایست به دسته اي بوسیله توري هاي سیمی سفت به در پوش ها بسته شوند که آب از آن ها بر روي حرفه یا این که تسمه و پمپ و موتور نریزد .
کف کولر را شست و شو داده و در صورت زنگ زدگی , شکاف شدن آن را ترمیم فرمائید . ولی خوب تر است در پایان فصل گرما و از کار انداختن کولر محل هاي زنگ زده را ضد زنگ زده و رنگ کاري نماییم .

یاتاقان هاي توربین و جا روغنی هاي روي موتور را روغن کاري نمایید و با دست هر دو فلکه را بچرخانید تامطمئن گردید که مانعی در جنبش آن‌ها جان دار نیست .
تسمه و فلکه هاي ( مبلغی ) موتور و توربین بایستی در یک امتداد باشند تا موجب لنگی و ساییدگی تسمه و لرزش نشود . در صورت ساییدگی و بریدگی تسمه آن را بده بستان فرمائید .

معمولا پمپ هاي آب احتیاج به روغن کاري ندارند البته آنان را از جاي خویش بیرون کرده و رسوب اطراف پروانه ها را پاک فرمائید , همینطور صافی آن را پاک کرده و در جاي خویش قرار دهید . با لبریز کردن تشتک تحتانی از آب و روشن نمودن واتر پمپ اطمینان حاصل کنید که مسیر آب در شیلنگ و سه راهه و آب پخش کن ها گشوده است . ناودان هاي پخش کننده بومی در در پوش ها را منزه کرده تا منافذ آن‌ها گشوده شود . روش تهیه و تنظیم شناور به طوری باشد که آبی‌رنگ از تشتک یا این که روزنه اطمینان جاری نشود .

هنگام روشن کردن کولر ابتدا به بازه قریه دقیقه واتر پمپ را روشن کرده تا پوشال ها تر شوند . گذشته از روشن کردن موتور دارای اهمیت کولر براي نخستین دفعه پارچه بزرگی را تر نموده , جلوي روزنه ها گرفته تا ذرات زنگ و گرد خاك را به خویش گرفته و محیط را آلوده نکند . در پایان فصل گرما آب تشتک را خالی کرده و روي کولر را با برزنت بپوشانید و شیر فلکه آب را بسته و چه بسا الامکان لوله هاي رابط را جدا فرمائید .
در شرایطی که برای سرویس و تعمیرات کولر آبی‌رنگ در تهران نیاز به امداد دارید با ما تماس حاصل نمایید تا شما‌را ارشادوراهنمایی کنیم . مزایای سیستم اینورتر در کولرگازی و اسپلیت

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *