چگونگی لوله کشی توالت فرنگی در منزل؟

در سرویس های بهداشتی برای خروج فضولات و مواد زائد باید محلی را برای تعبیه‌ی آنها در نظر بگیرند. برای لوله کشی توالت فرنگی هم باید دقت و توجه خاصی صورت بگیرد تا در آینده مشکلاتی را برایتان به وجود نیاورد.

ممکن است بعضی افراد قصد جابجایی و نصب توالت های فرنگی را به جای  استفاده از توالت ایرانی داشته باشند. سایت برچسب مطالبی و مقاله هایی را در این مورد در صفحه خود منتشر کرده است تنها کافی است مقالی نصب توالت برنگی را جست و جو کنید.

رعایت نکات زمان لوله کشی توالت فرنگی

ممکن است هنگام نصب و جابه جایی توالت فرنگی یا جاگذاری سیستم لوله کشی توالت فرنگی آن مشکلاتی مانند گرفتگی لوله ها، نشتی دیواره ی لوله ها پیش بیاید همچنین بوی بد و نا خوشایندی در فضا بپیچد و فضای آزاردهنده ای را بریتان رقم بزند اما با رعایت این نکات دیگر گرفتار این مسائل نخواهید شد.

“همانطور که گفتیم برای لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی چند نکته را باید رعایت کنید که در ادامه آنها را بیان می کنیم، بیان این نکات به این دلیل است که در آینده و در هنگام کار گذاشتن دستشویی فرنگی با گرفتگی لوله ها و همچنین با بوی بد توالت فرنگی و دیگر مشکلاتی از این دست روبرو نشوید.”

نصب لوله ها در مسیری مستقیم، صاف، موازی

لوله ها باید در مسیری مستقیم و موازی و با فاصله ی حداقلی ۵ سانتی متری کنارهم قرار گیرند و زاویه ی نصب لوله ها نباید بیشتر از ۴۵ درجه باشد. همچنین لوله فاضلاب و هواکش باید در راستای هم و موازی باهم جایگذاری شوند که اگر مشکلی پیش آمد بتوان راحت تر آن را برطرف کرد.

لوله بازکنی غرب تهران برچسب به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد.فقط کافی است به صفحه لوله بازکنی برچسب در غرب تهران مراجعه کنید.

اگر پس از مدتی سیستم لوله کشی دچار هرنوع مشکلی شد به تیملوله کشی توالت فرنگی برچسب در تهران شهر مراجعه کنید تا با کم ترین هزینه از خدمات لوله بازکن های کاربلد بهره مند و در کوتاه ترین زمان اقدام به رفع مشکل نمایند.

تنظیم هواکش در لوله کشی توالت فرنگی

همانطور که گفتیم باید هواکش را موازی با نصب لوله ها قرار دهیم.ارتفاع آن از سطح زمین باید به اندازه ای باشد که تعبیه ی مناسب هوا صورت گیرد لذا در صورت قرار گرفتن در ارتفاع پایین لوله کشی توالت فرنگی بوی نامطبوعی فضارا فرا میگیرد و سبب مشکلات آزار دهنده ای میشود.

لوله ها را با شیبی اصولی نصب کنیم

لوله ها باید با شیبی مناسب در راستای اتصالشان نصب شوند و حداکثر شیب آن ۴ درجه باشد زیرا در صورت عدم رعایت شیب لوله ها تقطی مناسب آب صورت نمیگیرد و آب به سختی به سمت چاه منتقل میشود لوله کشی توالت فرنگی و کم کم باعث جمع شدن فضولات درون چاه میشود.

زانویی ۴۵ درجه ، وسیله ای که هنگام تغییر مسیر لوله به آن نیاز پیدا میکنیم. البته اگر بخواهیم با زاویه ای به مقدار ۹۰ درجه لوله هارا به هم وصل کنیم باید از دو زانوی ۴۵ در جه استفاده شود تا گرفتگی چاه باعث بروز مشکلی تازه نشود. اگر شرایط طوری رقم خورد که فضای اذیت کننده ای ایجاد شد به تکنسین های شرکت ما مراجعه و در حداقل زمان مسئله ای که دامن گیرتان شده است رفع شود.

سایت برچسب با داشتن نیروی ماهر برای رفع گرفتگی لوله در تهرانسر میتواند به راحتی نزدیکترین لوله بازکنی تهرانسر را به شما معرفی نماید.

تذکر! هنگام لوله کشی توالت فرنگی

۱٫قراردادن درب پوش در ورودی مجرای لوله فاضلاب

۲٫ممکن است با گذشت زمان درگیر مشکلاتی از قبیل گرفتگی لوله شوید بنابراین هنگام لوله کشی توالت فرنگی  محل هایی را برای بازدید لوله قراردهید .

۳٫بهترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی پر مطلب ترین تیتر در جست و جوی صفحات هنگام تعویض توالت ها است.

۴٫لوله کشی توالت فرنگی نه تنها در توالت های فرنگی بلکه در هر کجای ساختمان نیاز به متخصص  و افراد کاربلد دارد. برای مثال شیب لوله را اگر به دلخواه خود و بدون هیچ آگاهی شروع به نصبش کنیم در آینده باعث بروز مشکلاتی می شود. پس در همان نقطه ی شروع بادقت و با ملاحضه کار کنیم.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *