لوله بازکنی پاسداران

لوله بازکنی پاسداران

آنچه می خوانید:

معرفی حوزه‌ پاسداران 

خیابان پاسداران یکی‌از خیابان‌های طولانی‌ در آنفا شمال شرق تهران می باشد که پیشین از انقلاب نام آن سلطنت آباد آبگذر بوده است . خیابان پاسداران آپزمان برای بخش ها ۳ و ۴ شهرداری تهران , مرز محسوب می شود و شمال این خیابان هم در منطقه ۱ شهرداری جای دارد . محل شروع خیابان پاسداران در جنوب اتوبان همت , یعنی خیابان شریعتی میباشد که در ادامه به سه خط مش اختیاریه و چهارراه لوله بازکنی فوری و شبانه روزی پاسداران احدالناس پاسداران ( تقاطع خیابان دولت ابن قاسم غزی ) و در نهایت بعد از رد کردن پل پاسداران و عرصه نوبنیاد , به منطقه ۱ وارد می ابراهیم میرزا شود و در بخش شمالی آب شکن خویش در نیاوران پایان مییابد . لوله بازکنی سردار جنگل

نقشه منطقه پاسداران

نشانی و شماره تلفن سازمان آب و فاضلاب پاسداران 

سازمان آب و فاضلاب دارای ۴ حوزه‌ و امور مشترکین در تهران می‌باشد و منطقه پاسداران ذیل پوشش اداره آب و فاضلاب حوزه‌ ۴ به آدرس ذیل می باشد :

امور مشترکین سازمان آب و فاضلاب پاسداران ( ناحیه ۴ ) :

نشانی : دهکده المپیک , سه خط مش زیبادشت بالا , ناحیه ۴

گوشی تلفن تماس : ۴۴۷۱۸۶۶۶

فرآیند دریافت جواز های انشعاب آب و فاضلاب شهری پاسداران 

در‌این بخش اطلاعاتی مربوط به سرویس ها خدماتی که اداره آب و فاضلاب ارائه میدهد , اطلاعاتی در اختیار یوزرها محترم قرار داده شده‌است .

خدمات واگذاری انشعاب آب : 

عبارت است از در اختیار قرار دادن و فراهم بودن قابلیت و امکان برداشت و استفاده آب از کانال آبرسانی توسط انشعاب آب و وسایل میزان گیری ( کنتور ) , با ظرفیت معین و با فشار متعارف و کیفیت مناسب در نقطه تحویل اععم از این که مشترک از این ظرفیت به کارگیری نماید یا ننماید .

مدارک لازم برای اخذ انشعاب آب :

سند مالکیت یا اسناد مثبت دیگر

آسمان جون مدارک مستند جهت تعیین حوزه‌ شهرداری ( جواز ایجاد یا نقطه پایان کار )

مدارک مستند جهت انتخاب تعداد واحد خانگی باز کردن و رفع گرفتگی لوله بدون اسید و آدمیرال و برای املاک غیر خانگی ادب آوازه , نوع صنف و مجوز کسب ملک واقع در پاسداران

کارت ملی مالک

مراحل ارائه انشعاب آب : 

مراجعه درخواست کننده

ارسال فرم درخواست سرویس و مستندات دریافتی از متقاضی برای آبفا

بازدید از محل ملک درخواست کننده در منطقه پاسداران

تایید امکان فنی واگذاری انشعاب آب به وسیله قسمت فنی افتتاح

معرفی درخواست کننده جهت اخذ مجوز حفاری از شهرداری

محاسبه و انتخاب حق انشعاب و هزینه های همگانی برقراری انشعاب آب

لوله بازکن،گرفتگی چاه،سرویسکار

اخذ وجه و ثبت در پرونده

ارائه مجوز حفاری به نصیب کارگاه نصب به وسیله پیشخوان

حفاری و نصب انشعاب در پاسداران

خدمات واگذاری انشعاب فاضلاب : 

عبارت است از حق برخورداری شهروندان از قابلیت و امکان دفع بهداشتی فاضلاب ابوحامد

تمامی مدارک اضطراری و مراحل ارائه انشعاب فاضلاب , شبیه انشعاب آب می باشد .

آیا حوزه‌ پاسداران تحت پوشش طرح فاضلاب آبخانه شهری ( طرح اگو ) آسورانس است؟

آری , تقریبا همه مناطق و نواحی تهران ذیل پوشش طرح فاضلاب آبخانه شهری ( طرح اگو ) آسورانس می باشند . پاسداران تحت عنوان یکی از بخش ها مهم تهران هم تحت پوشش طرح فاضلاب شهری میباشد . در ادامه نقشه بخش ها تحت پوشش فاضلاب شهری اح تهران را بازدید خواهید کرد :

عکس نقشه طرح اگو و خیابان پاسداران

سرویس ها لوله بازکنی پاسداران 

ممکن است اکثری از افراد با خدمت هایی که لوله بازکنی ها ارائه می‌دهند , آشنایی نداشته باشند . در‌این قسمت لیست سرویس ها لوله بازکنی پاسداران در وب سایت فنی کارا تقدیم می شود :

لوله بازکن،گرفتگی چاه،سرویسکار

خالی کردن چاه پاسداران و حفر ابراهیم حربی چاه برای تمام چاه های چاه بازکنی با ژنراتور آهن ساز داخل خانه

رفع گرفتگی : از بین بردن گرفتگی لوله های متعدد در مکان هایی مانند باغات , ادارات , رستوران ها و… , لوله بازکنی های توالت خارجی , توالت اهل ایران

سرویس ها لوله های سینک : خدمت و تعمیر لوله ابتدای های سینک ظرفشویی و از اخی کوچک بین بردن گرفتگی های آب کناری لوله ها

رفع بوی آقسو لات بد چاه فاضلاب : از لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا آبسالان فی مابین بردن بوی بد اتومبیل رانی چاه های فاضلاب داخل منازل با به کارگیری از روش های متعدد و ابزار های پیشرفته

رفع گرفتگی های خاص : گرفتگی هایی که به دلایل متعدد مانند ریختن سیمان و مصالح درون چاه رخ داده است , با به کارگیری از روش های مختص لوله بازکنی از فی مابین می رود .

بیرون آوردن اشیاء از چاه : اجسام قیمتی نظیر طلا , موبایل و… در صورتی که در چاه بیفتند , می بایست بیرون آورده شوند . اتیو این در حالیست که درآوردن آنتی پیرین اجسام از چاه مستلزم تخصص و ابزار های پیشرفته میباشد . برخی از باز کردن لوله ها این مهارت را دارند که با به کارگیری از ابزار های مختلف , اجسامی که آهوی تاتاری در چاه افتاده اند را لوله بازکنی فوری و شبانه روزی اتش زنی خارج آورند .

فروشگاه لوله و اتصالات و اسباب بهداشتی ساختمان در پاسداران

به دلیل راحت تر شدن کار آمرزشکار مخاطبان برای یافتن فروشگاه های اسباب بهداشتی ساختمان , آلونک لوله و اتصالات و ابو ثقل لوازم باز کردن لوله لیستی از فروشگاه های ذی‌ربط در این حوزه‌ را آماده کرده ایم :

فروشگاه گلزار

آدرس : خیابان پاسداران آرامگان استوایی , خیابان امیرابراهیمی , نبش باز کردن لوله با دستگاه فنر زنی ابرق البادی بوستان دهم , طبقه ۵

تلفن : –

مسئله فعالیت : فروش انواع اسباب بهداشتی ساختمان مانند دستشویی فرنگی , شیرآلات و…

گروه صنعتی ایلیاشیل

آدرس : –

گوشی تلفن : ۶۶۱۵۳۰۰۹

زمینه کار : فروش و ارائه اشکال لوله های پلیکا آرام گرفت , pvc , گالوانیزه و اخبار داخلی ولوازم لوله بازکنی

از شما خواهشمندیم در صورت خرید یا آشنایی با این دکان یا معرفی دکان های دیگر منطقه پاسداران در این باره , نظر خویش را در بخش دیدگاه ها تثبیت کنید .

ارزانترین و نزدیکترین باز کردن لوله پاسداران فوری و شبانه روزی 

وب سایت فنی کارا مفتخر است که در راستای تولید کار و استفاده باصرفه از تکنولوژی اینترنت , با پیاده ابن طاهر سازی استاندارد هایی منظم , اتود اشخاص فنی کار خبره در بخش ها مختلف شهر , نظیر لوله بازکن پاسداران لوله بازکنی با دستگاه را آمپرـ ولت سنج را با درج آگهی آن ها در سایت خویش , به شهروندان ابراز امیدواری کرد پاسداران معرفی کند . بعد از انجام کار محول شده به عنوان مثال باز کردن لوله یا خالی کردن چاه پاسداران , تیم رضایت سنجی فنی اتقائ کارا با شما تماس گرفته اجنه و درباره‌ی کیفیت کار فنی کار از شما نظر خواهی می نماید . با ثبت این ایده ها در مورد باز کردن لوله , شما و دیگر شهروندان می توانید با تصدی خاطر نسبت به کیفیت خدمات باز کردن لوله ها و چاه بازکنی های منطقه پاسداران , کارها لوله بازکنی و رفع گرفتگی دستشویی ایرانی یا توالت خارجی و یا خالی کردن چاه منزل خویش را به افراد معرفی شده برفراز این مطلب بسپارید .

لوله بازکنی منطقه  (هفت)

پیرو برای دسترسی راحت تر مخاطبان به لیست افراد باز کردن لوله در مناطق متعدد شهر , لینک دو کاغذ دیگر لوله بازکنی در بخش ها تهران در اختیار ایشان قرار داده شده‌است :

سرویس ها رفع گرفتگی لوله های متعدد و لوله بازکنی تجریش تهران

سرویس و سرویس ها حفر چاه , اجانات بازکردن گرفتگی و لوله بازکنی ظفر تهران

 نزدیکترین توالت همگانی در پاسداران 

ممکن است برای شما هم پیش بیاید که زمانی در خیابان پاسداران در حال انجام کاری میباشید , نیاز به سرویس بهداشتی داشته باشید . لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا نگران ابداع نگران نباشید . نشانی نزدیکترین سرویس بهداشتی همگانی در خیابان پاسداران احب اینجاست! محله حسین آباد , آبستن فریاد بوستان

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
توالت ایرانی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *