آموزش نکات ضروری رفع گرفتگی لوله با لوله بازکن دستی در منزل

به نظر می‌رسد گرفتن چاه دستشویی در غیرمناسب ترین زمان رخداد می افتد . خوشبختانه در خیلی از مورد ها شما میتوانید فارغ از پرداخت هیچ هزینه ای اختلال گرفتگی چاه و لوله توالت یا این که توالت را خودتان حل کنید . مشکل اکثر این گرفتگی های چاه را میتوانید با به کار گیری از یک … یا این که یک محلول تمیزکننده چاه خانگی که از آب داغ , جوش شیرین و سرکه تشکیل‌شده , حل نمایید . در گرفتگی های عمیق تر روشهای مختلف دیگری وجود دارد . تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه امیدوار است با ارائه این مقاله آموزشی در ۷ قسمت شما عزیزان را در حل مشکل تخلیه چاه و لوله بازکنی کمک و یاری کند .

استفاده از لوله بازکن دستی

۱ – از سرازیر شدن توالت دوری فرمائید :
در شرایطی‌که با او‌لین فلاش تانک زدن , بخوبی فعالیت نکرد مجدد از فلاش تانک استفاده نکنید . این دستور باعث می شود تا آب بیشتری در کاسه دستشویی جمع شود . در ازای , درب فلاش تانک را نهاده و فلپر توالت را ببندید . بستن فلپر باعث خواهد شد تا آب بیشتری وارد کاسه دستشویی نشود .

۲ – محیط دستشویی را آماده فرمائید :
بعلت این که احتمالا در هنگام تخلیه چاه یا این که لوله بازکنی مواد داخل توالت به بیرون بپاشد , محیط را با روزنامه یا این که وسیله مطلوب دیگری بپوشانید . همینطور شما می بایست رشته تهویه را روشن کرده یا این که پنجره را برای خارج رفتن بوی ناپاک اطراف باز کنید . نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله امام قم شبانه روزی

آموزش رفع گرفتگی لوله

۳ – بررسی فرمایید آیا سوای وسیله می شود عامل انسداد را از بین برد :
در‌حالتی که شما خویش میتوانید عامل گرفتگی چاه یا این که لوله را مشاهده نمایید و بوسیله ای نیاز نیست , این کار را انجام دهید .

۴ – از یک لوله بازکن کیفیت بالا استفاده فرمایید :
این مهم است که شما از یک لوله بازکن دستی پلاستیکی سنگین و بزرگ به صورت توپی یا این که بطوری که بصورت لب به لب قرار بگیرد استفاده نمایید . هرگز از یک لوله بازکن ارزان ارزش فنجانی شکل برای این کار استفاده نکنید!

۵ – لوله بازکن دستی را به داخل کاسه توالت وارد فرمایید :
مطمون گردید که لوله بازکن کل سوراخ توالت را پوشانده باشد . همینطور بسیار مهم است که لوله بازکن در آب غوطه ور باشد و اطراف آن هوا نباشد! اگر آبی اطراف آن نیست حتما مقداری آب به کاسه دستشویی بریزید . بعداز آن ابتدا به آرامی لوله بازکن را رو به پائین فشار دهید تا هوای آن گرفته شود . آن گاه بصورت پرسرعت آن را بالا بکشید . این کار را تا ۱۵ یا این که ۲۰ بار بطور مداوم انجام دهید . صبور باشید زیرا احتمالا جسم رنج در درون چاه یا این که لوله گیر کرده باشد .

۶ – فلاش تانک را بزنید تا در حالتی که چیزی مانده است از بین برود :
در‌صورتی‌که عملیات لوله بازکنی را انجام دادید و هنوز ایراد رفع نشده , بعد از چنددفعه مجدد در کاسه مقداری آب وارد فرمائید که‌این کار می‌تواند به امداد فلاش تانک صورت پذیرد .

این روند را با صبر تا دقایقی انجام دهید . در صورتیکه مشکل رفع نشد با تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه همراه باشید تا روش دوم را در مقاله آن گاه به شما دوستان عزیز معرفی نمائیم . با سپاس از این‌که با ما همراه بودید . تشخیص ترکیدگی لوله بصورت مکانیزه منطقه تهران

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب مشکلی است که احتمال دارد برای هر فردی پیش آمده است . شاید برای شما نیز این اختلال اتفاق افتاده باشد که لوله فاضلاب در گیر گرفتگی شده , مسدود شده باشد و آب از لوله عبور نمی‌کند .

گرفتگی لوله فاضلاب وقتی اتفاق میافتد که مواد زایدی غیر از آب وارد لوله شود و این مواد اضافی در قسمت زانویی و خمیدگیهای لوله گیر کرده و به مرور زمان انباشته می‌شوند . این مواد انباشته شده در لوله باعث بسته شدن راه لوله شده و اذن عبور آب از لوله را نمیدهند . این گرفتگی شاید در هر بخش از لوله فاضلاب واقعه بی افتد البته رایج ترین مکان برای گرفتگی در لوله , خمیدگیهای لوله و زانوییها است . این قسمتها به خاطر داشتن خمیدگی مکان قابل قبولی برای توده شدن مواد اضافی می‌باشد و این مواد اضافی راحت خیس در آن ها گرفتار شده و راه و روش لوله را میبندند .

معمولی ترین منش پیشگیری از انسداد لوله فاضلاب , جلوگیری از ورود مواد مازاد ( مواد جامد ) به باطن لوله فاضلاب است . هرچند این روش زیاد ساده و پیش پا افتاده است البته بخش اعظمی از اشخاص با عدم رعایت آن در گیر این مشکل میشود و آن‌گاه در‌پی شماره شرکت ها لوله بازکنی و تخلیه چاه و حل خلل خواهند بود . در واقع علت مهم گرفتگی لولههای فاضلاب ورود مواد جامد و اضافی به درون لوله است . لوله فاضلاب مکانی برای عبور آب و فاضلاب است و در صورت ورود مواد مازاد , قابلیت و امکان انسداد و گرفتگی در آن موجود است . لوله بازکنی و لایروبی چاه امین حضور شبانه روزی

آموزش رفع گرفتگی لوله

بازکردن گرفتگی

با توجه به نکاتی که ابلاغ شد , در صورتی باز نیز مواد جامد وارد لولهها شدند و با ریختن آب نیز از لوله بیرون نشدن و رویه لوله گشوده نشد بایستی از روشهای دیگری برای باز کردن لوله استفاده کرد . روشهای اصلی و مطلوب برای باز کردن گرفتگی لوله به طور ذیل است .

لوله بازکن دستی

لوله بازکن دستی که به آن تلنبه نیز گفته میشود , وسیله ای فراوان مطلوب برای باز کردن گرفتگیهای سطحی و ضعیف در لوله فاضلاب است . این وسیله متشکل از پمپ و نوع است . یک قطعه پلاستیکی به صورت نیم دایره که به آن پمپ گفته میشود و یک جور روی آن . هنگامی که لوله فاضلاب در گیر گرفتگی شد , نصیب پلاستیگی لوله بازکن را روی دهانه لوله قرار دهید به نحوی که سطح پمپ لوله بازکن به دور دهانه لوله و کفشوی را بپوشاند و شیوه خروج هوا از آن وجود نداشته باشد . بعد گونه لوله بازکن ( تلنبه ) را در جهت تحت فشار دهید تا پمپ لوله بازکن در راستای دهانه لوله حرکت نماید . این کار را چندید بار انجام دهید تا لوله باز شود . روش کار تلنبه دستی لوله بازکن بدین صورت است که هنگام فشار دادن تلنبه لوله بازکن به جهت تحت , هوای درون پمپ لوله بازکن به سمت لولهها حرکت کرده و مواد اضافی داخل لوله را وادار به حرکت می نماید , انجام مداوم

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *