نکات کاربردی و مهم در هنگام استفاده از کولرگازی پنجره ای

 

کولرگازی پنجره ای

سرویسکار کولر گازی تهران

نسبتاً تمامی ی دستگاه های کولر یک غربال برفراز تبخیر کننده دارا هستند . غربال میتواند در کانال ی برگشتی یا این که در مجرا های خاصی در سیستم لوله باشد و میتواند یک غربال پرز دار یا این که تا شونده باشد . این غربال ذرات را از جریان هوا می زداید که نیز دستگاه کولر را منزه نگه دارااست و نیز ذرات را از هوا به دور نماید . همانگونه که غربال کارش را انجام می هد با ذرات عمده و بیشتری سنگین وزن می شود . در واقع این کار منجر می شود که خوبتر فعالیت نماید ولی همچنین مقاومت را بالا میبرد و جریان هوا را کاهش میدهد . زمانی همینطور اتفاقی می افتد می بایست غربال را عوض کنیم . این که اگر‌چه وقت غربال را ردوبدل کنیم بستگی بدین دارااست که هوا چقدر آلوده باشد و غربال چقدر برزگ باشد .

درصورتی که غربال را عوض نکنید جریان هوا به ذیل میرود و دستگاه عالی کار نمیکند . خیر صرفا این , بلکه درصورتی که غربال خیلی آلوده باشد , خودش یک منشاء الودگی هوا می شود . درصورتی که غربال را بی نقص در بیاورید , اختلال جریان هوای ذیل را حل میکنید ولی این صرفا اختلال را برای مقطع کوتاهی حل می نماید . ذراتی که قرار بود غربال ان ها را خارج اورد شرایط فعلی روی سیم پیچ تبخیر کننده نشسته اند و در غایت ان را با اختلال مواجه میسازند . یک غربال تازه زیاد به صرفه خیس است . زمانی یک غربال تازه میخرید Ashrae توصیه می نماید که فیلتری ارزشمند دستکم راندمان ۶ یا این که فراتر بگیرید .

کولر گازی پنجره ای

سرویس و تعمیر آبگرمکن نازی آباد جنوب تهران

مراقبت دستگاه

کولر گازی پنجره ای : مساله مرتبط با مراقبت روزانه نظیر در اوردن غربال میتواند به وسیله بخش اعظم مصرف کنندگان صورت بپذیرد ولی دیگر مساله می بایست به وسیله سرویس ها ماهر صورت بپذیرد . ایده ی خیر است که در اولیه هر فصل سوز و سرما , کثیفی و مانع ها را از روی راز پیچ و ابگذر بزداییم . این شاید مستلزم فراخوان سرویس ها ماهر باشد که به دستگاه و مصرف کننده وابسته است .

درصورتی که دستگاه به میزان ای که می بایست سوز و سرما ساخت نماید , سوز و سرما ساخت نمیکند , شاید اختلال از شارژِ سرد کن یا این که جریان هوا باشد . این خطاها شاید مستلزم سرویس ها باشند . معرفی پمپ های لجن کش

کولرگازی پنجره ای و اهمیت مجراها

کولرگازی پنجرهای

:

کولر گازی پنجره ای : عامل دیگری که دستگاه شاید توانمند به ساخت هوای خنک نباشد , به جهت نشت مجرا است . نشت مجرا میتواند چه بسا ۲۰ تا ۴۰

انرژی یک کولر کارامد را تضعیف نماید , درصورتی که مجرا ها از بیرون محیط های خنک شده عبور نمایند ( همانند شیروانی ها و گاراژ ها ) . مجرا های بیرونی می بایست به خیر عایق کاری شوند . تولید ها مختلفی برای عایق کاری مجرا ها وجود دارا هستند که می شود به وسیله میزبان یا این که عهد کار ماهر صورت بپذیرد .

درصورتی که مجرا های نشتی خویش را اب بند فرمائید , میتوانید اکثر از نصف گنجایش کولر را رایگان داشته باشد . درصورتی که مجرا ها قابل دسترسی میباشند , مصرف کنندگان حرفه ای میتوانند با بتونه – ماده ای سپید چسبناک که میتوانید روی لوله ها بکشید – مجرا ها را اب بندی نمایند . در غیر اینصورت نیاز دارید تا سرویس ها ماهر لوله ها را اب بندی نمایند .

چگونگی ارتقا سعی انرژی در کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای : اب بندی لوله های نشتی شاید مهمترین کاری باشد که شما برای ارتقا سعی میتوانید انحام دهید ولی خیلی کار های دیگر نیز میتوانند بدین فعالیت امداد نمایند : غربال های آلوده را عوض فرمائید , شارژ و جریان هوا را به صدق نگاه دارید , سیم پیچ ها را منزه فرمائید . کار دیگری که میتوانید بکنید این است که مطمئن گردید که واحد بیرونی ( چگالنده ) انقدر از دیده به دور وجود ندارد که جریان هوایش مسدود شود یا این که این که عامل ها دیگر منجر مسدود شدنش شوند .

درصورتی که میخواهید کولر را عوض فرمائید , دستکاهی با راندمان بالا بگیرید . شناخته شده ترین مرتبه ی راندمان , در جه راندمان انرژی فصلی است ( SEER ) . SEER 13 حد اقل راندمان است که می بایست در حیث بگیرید . ولی بتزده های فراتر معمولا مقرون به صرفه خیس میباشند . بسته به اب و هوای شما , میتوانید از مرتبه راندمان های دیگری به کارگیری فرمائید . به عنوان مثال در هوای گرم و کم آب می بایست پیرو مرتبه راندمان انرژی ای باشید که چگونگی سعی دستگاه در نقطه ماکسیمم را نشان میدهد . درصورتی که در هوای گرم و مرطوب گذران زندگی می کنید , می بایست اعتنا داشته باشید که دستگاه به چه شکل میتواند رطوبت زدایی نماید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *