لوله کشی

راهنمای اتصال انواع لوله های چدنی

در آوردن اجسام از چاه توالت و فاضلاب انسجام قم فوری

طریقه اتصال انواع لوله های چدنی

اتصال لوله های چدنی توپی دار با استعمال از کنف و سرب انجام می‌گیرد و اتصال لوله های چدنی دو رمز تخت به یاری واشر لاستیکی و بست منحصر انجام می شود .

راه و روش اتصال لوله های چدنی توپ دار :

نخست باید بدنه لوله واتصالات از حیث تندرست بودن آزمایش شود و طرز تست از روش زدن ضربات آهسته چکش قابلیت پذیر است . در صورتی لوله شکسته باشد یا این که چه بسا دارنده رخنه‌ مویی حزیی باشد صدای ضربات به طور بم که اصطلاحاً صدای «مرده چدن» اسم داراست شنیده می شود .

بعداز این‌که لوله ها در یک امتداد به طور نیز محور در باطن یکدیگر قرار داده شدند کنف منحصر باید با استعمال از مداد و چکش در طوقه مطابق صورت متراکم شود . چاه بازکنی در امام خمینی مشهد شبانه روزی

قابل ذکر است کنف گزینه استعمال به دو منش دو حرفه ای و سه حرفه ای بافته می شود و کنف بافته شده باید متناسب با قطر لوله های اتصالی بوده و فضای میان نر و مادگی را تا عمق ۵/۲ سانتی متری کناره مادگی لبریز کند .

سرب مذاب که قبلاً بوسیله لامپ کوره ای یا این که کوزه ذوب تهیه و تنظیم شده با ملاقه مطابق صورت باطن طوقه ریخته می شود . در صورتی محل لینک و پیوند به طور کاملاً عمودی و سرتوپی افزایشی باشد نیازی به کمربند سرب ریزی نمیباشد البته در صورتی محل لینک و پیوند افقی یا این که مایل یا این که سرتوپی رو به تحت باشد استعمال از کمربند سرب ریزی اضطراری است و بایستی با استعمال از کمربندهای نخ سوز یا این که لاستیکی یا این که فلزی یا این که گل رس با ساخت مسیر سرب ریزی کار سرب ریزی را انجام بخشید .

پس از تمام فرآیند فوق هنگامی سرب سرد شد آن را بایستی با استعمال از مداد سرب کوبی و چکش به صورت آرام کوبید تا مواد اضطراری چه بسا الامکان به باطن اتصال برود .

لوله های چدنی تخت

نخست بایستی واشر لاستیکی را از طوقه فولادی بیرون کرده و تندرست بودن آن را باز نگری نمود .

واشر لاستیکی را در انتهای قطعه نخستین لوله گزینه اتصال قرار داده به طوریکه رگه پر رنگ میانی واشر به کناره انتهایی لوله مماس باشد .

نصیب آزاد واشر لاستیکی را به تحت برگردانده تا رگه پر رنگ میانی روی کناره انتهایی لوله قرار گیرد . لوله بازکنی شهر زيبا شبانه روزی

قطعه دوم گزینه اتصال را وارد واشر لاستیکی نموده به طوریکه کناره آن روی رگه پر رنگ میانی قرار گیرد . آن‌گاه بایستی نصیب برگردانیده شده واشر را به شرایط نخستین خویش درآورد .

بست محافظ فولادی را گشوده منزلت جهت سهولت مسدود شدن تراز داخلی آن را پاره ای چرب نموده و طوقه را در محل خویش و بر روی واشر لاستیکی قرار داده و پیچها را در محل خویش بایستی بتدریج محکم نمود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *